Lala poo!

242. vad klarar du dig inte utan?

kaffe, Mina vänner, min familj, och kärlek.


243. behöver du mer kärlek?

Nej, inte just nu. För nu får jag en massa kärlek


244. blir du full varje helg?

Nej, har fan vart nykter rekord länge :O Saaknar att festa med mina vänner!


245. är du natt eller dag människa?

Natt


246. är du vampyr?

Nej kanske jag var i mitt förra liv? Eller vem vet.. kanske bli i mitt nästa? ... eller är du ?


247. har du varit med i något rollspel?

Nej


248. favorit the sims-spel?

Inget, det enda som är kul med dom spelen, är att bygga huset.


249. festa eller festival?

Vet inte, för har inte vart på en festival.


250. ska du på pride?

Nej, men Rosing ska säkert ;)


251. vill du det då?

nej


252. är du transa?

Nej men din pojkvän är :O


253. vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden?

Inget, gjort är gjort. Och man lär sig av sina misstag.. inte sant?


254. vad skulle du välja, åka framåt i tiden eller bakåt?

Baakåt! Jag vill uppleva tiden på högstadiet igen, första gången jag träffade Fredrik och hade det där pirret i magen och var så där jävla underbart nykär


255. barn eller vuxen?

Barn! Jag säger som min vän Hanna : var barn så länge du kan!


256. när ska du flytta hemifrån?

Så fort som möjligt! Vill ha en egen lägenhet, men vill ha ett jobb först.


257. eller har du redan gjort det?

nej


258. går du i kyrkan varje söndag?

Nej hahahah


259. svävar du på rosa moln varje fredagkväll?

Ehm... nej vem fan gör det? Du kanske ...


260. har du piercat någon?

Jo, piercade Cissi i läppen. I sjuan eller åttan, ush vad hemskt det var! Kände själv hur ont det gjoorde på henne.


261. är du laglig?

Nja har väl gjort en del olagliga grejer ^^ bland annat kör eu moppe utan kort dom månaderna jag gick ha min moppe ifred, innan ett jävla fittnylle till människa snodde den. Och sen en grej som vi inte ska prata om här.. bara jag och Bine som vet !


262. skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig?

Ja va fan ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0