Natti!

Här har jag gått och vänt på dygnet totalt! klockan är halv 2 och jag sitter uppe. Jag skyller på Fredrik,
han som började vända på dygnet åt mig haha ;) började med sena filmkvällar slutar med sena sovmorgonar.
då vi inte vaknar fören 11-1 nångång! och det är hemskt! fast några dagar har jag ställt klockan på 10, orkar jag gå upp? neej! inte ens idag när vi skulle till Kraja och träffa den hemliga Idolartisten, nej för då gick jag upp 11 ^^


Men nu blir det iaf sängen och Prison Break, en bra bit på väg till sova. Men den här gången lär jag inte somna till "film".
För Prison Break är så jäävla spännande! Har legat och kollat på avsnitt 9-14 hela kvällen, så jag och Fredrik kan se 15-16 ihop :D För han hade redan sett dom andra. Jag blir alltid lika nervös vill inte se för jag får ont i magen, men kan inte låta bli!

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0