UPPESITTARKVÄLLS FRÅGOR ;) Okej, forts på 300 då ;P

201. bästa sex platsen?
ärligt, sängen!


202. favorit halstablett?
Fisherman!


203. är du ofta sjuk?

nej, men när jag väl är det .. så är det ordentligt!


204. gillar du anonyma bevakare?
Bryr mig inte så hårt. Fast roligare om man vet vilka personerna är.


205. vågar du rapa högt inför andra?

Jag är också människa ! Ja för helvete ;)


206. skriver du mer än 2 utropstecken?

Brukar inte göra det, men om det är något viktigt så skriver jag det


207. vad är klockan nu då?
23.09


208. vad är det för datum?

23 December


209. vad ska du göra sen?
Nana kudden med älsk


210. är du inne på msn nu?

Nej


211. hur många har du blockat på din msn?
ingen tror jag

212. är nallar söta?
ja :)


213. är Jonte söt?
Jaaa :D min lillebror är grymt jävla massa söt <3 :D och vet ni? Jag älskar den lille killen!

214. vart handlar du helst mat?
bryr mig inte så hårt, men vi brukar altlid handla på Maxi

215. vilken är din favoritglass?
Chokladglass, sen vad det är för glass spela roll.. bara de är en jävla massa choklad <3


216. hemmakväll eller fest?
beror på humör, men typ hemmakväll med älsk och fest med vänner :D

217. privat fest eller festa med folk på stan?
privat, det är då det blir lyckat!


218. ditt nordiska favorit land?
Finland in my heart <3

219. älva eller vampyr?
Älva .. va fan vi var ju älvor förra året ;)


220. gud eller djävulen?
nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0