Vadåå REA! :o

Nu har jag vart vaken i 3 timmar ;) bra jobbat av mig, not! Jag hatar att sova bort halva dagen, tolv är okej, ett för länge. Och jag höll att inte komma upp när jag vakna, för Fredrik låg halvers på mig, och när jag väl kom loss då tar han sitt jävla ben och armar över mig igen, haha TRE gången! sen lyckades jag komma loss haha :D Han va så sööt <3 Och klockan två var jag tvungen att väcka Fidde,för annars skulle han ha sovit än! min älskling <3

Jag försökte få med honom ut och kolla runt för det är ju mellandagsrean, men lyckades inte. Och det viste jag nästan redan innan jag frågade, eftersom han precis hade vaknat. Så jag tog min Ipod och gick själv, rätt skönt! Gick in på Ninas, som förövrigt är den enda klädaffären här, och när jag gick in där blev jag besviken direkt! Bara massa kärring kläder!!! Jag lyckades hitta en snygg tröja, men vad tro ni den kosta? 500 på rea! Så Fredrik hade rätt, med att det skulle vara svin dyrt även om det var rea. Men jag köpte iaf med mig hårspännen som var behövliga, eftersom att min "lugg" jämt ska fucka sig!

Nu blir det Prison Break ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0