Yeah vi var snygga ;)

haha, jag fick just en kommentar av Jenny aka Kalsonmorsan.
kalsongmorsan
om SUMMERCREW!:
haha men snygga :P längtade ni såå mycket efter julen? haha xD

SVAR
:haha ja Jenny ;) det måste vi nog ha gjort, som lyssnade på en jullåt i 25 grader värme ;) haha xD

Jag satt nyss och läste i Jennys blogg, om Liam som fått öroninflamation. Aj!
Jag skänker  en Krya-på-dig-Liam tanke! stackars liten! :(


Snart ska vi se någon film, Fredrik har bränt ner nya filmer, så det blir bra :D Men problemet är att jag alltid somnar före halva filmen, oftast efter 20-30 minuter haha. Men igår lyckades jag faktiskt hålla mig vaken hela filmen, då var det Fredrik som höll & somna istället. Vi kollade på "Taken" själv tyckte jag den var helt okej.

Och imorgon ska ha ju jobba på OK, men som tur är så är det tidigt på morgonen vid 8. Så han kommer nog att vara hemma antingen innan jag vaknat eller strax efter :) då ska jag tvinga honom att göra frukost på sängen ;)

Kommentarer
Postat av: kalsongmorsan

Tack för din omtanke :D

2008-12-21 @ 23:23:08
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0