19/6-08 | Tjiiingeling

I väntan på att Fredrik ska komma hem så tänkte jag kladda ner några rader. Vi var i väg för en stund sen och åt en inte så stadig frukost med Robin på Frasses. Och nu skulle han och Robin till återvinningen och lämna lite grejjer, då fick jag ju inte plats i bilen. Sen in på systemet, jag har i alla fall beställt några Cider :)

Idag är det varmt ute, även om det inte ser så ut :) Wiie, första dagen det är helt okej väder. Och Fredrik slutade tolv idag, och är ledig imorgon :) Då har jag tre anledningar till att vara happy idag =) Gowsbejb, jag älskar honom & han är min!

Kommentarer
Postat av: SANIBO

nicenice,

2008-11-08 @ 00:01:22
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0