26/6-08| GB BADBOLL!

Satt just och kollade igenom massa kort som jag har på ett usbminne. Massa kort var det, typ 300 stycken! Hittade kort där som jag inte ens viste fanns! :P Och sen en massa bilder på söt Josefin, sen jag och Fredrik var i Köping. Och en massa bilder på Jonathan också :) Jag skulle faktiskt vilja framkalla endel till vanliga foton, och köpa en stor ram och hänga upp på väggen :)


Jag har även börjar använda Facebook lite mer nu. Anledningen är väl den att man kan använda den på svenska nu istället för på engelska, då fattar jag mer ;) men om jag ska vara ärlig så fattar jag inte så mycket bättre för det xD Men de är kul och kolla på andras kort där :) När jag tittade in på Moster Mias foton hittade jag en massa söta kort på min kusin Emilia :) Charmtroll eller trollunge som jag brukar kalla henne :)


Om typ två veckor åker jag och Fredrik ner till mig. Sen nåndag efter åker han till sin mamma och syskon i Köping, denna gånger åker inte jag med. Men han kommer ju hem till mig igen före mamma och dom andra åker till Finland. Och sen får jag vara med mina vänner, ensam utan honom. Skönt, för jag saknar dom massor! Sen när han kommer tillbax så ska vi åka till Liseberg med vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0