3/7-08 | Sunny Day!


Idag har det vart en solig dag, och massa värme. Fan va skönt! Jag till och med lyckats få lite färg i ansiktet, och därmed även mer fräknar .. fan också det gillas inte * buuhu*! Men bortsätt från det så har det var en rätt bra dag.

Har vart ute en massa idag :) Först kom Robin, vi åkte till Frasses & käkade. Jag håller då på att bli jävligt less på det, usha! Efter det blev de glass, det hör till sommaren. Och när vi då var där inne så fick Robin syn på "Coca-Cola vanilj" i burk, han vart då glad och köpte sig två stycken. Dom är ju så goa, fast dom finns ju inte i Sverige nu mera, trodde jag. Fast det där var ju importerade burkar så vet inte om dom finns någon annanstans. Fanns även Dr Pepper i Burk. Lite fränt var det allt.

Och nu för ett tag sen kom vi hem, vi har vart & åkt moppe och fiskat. Eller ja, Fredrik fiskade, jag fick inte ens pröva med hans spö ifall jag skulle tjorva de som han sa. Efter de fick han för sig att vi skulle upp på Galtis, usha fy! de är så högt och jag är grymt höjdrädd! Men det gick ju ganska fint för de^^ duktig som jag är.

Finns bilder på Bilddagboken.. lägger upp en video på bloggen imorgon. Orka inte nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0