6/4-08 | Helgen

Helgen har vart seg. Har vart hos pappa, fredag var nice iaf, träffade nice folk :)

På lördan hade vi en tjockis dag hemma hos familjen Flygare/Pölkki.
Vi skulle ju bara till Willys och köpa Godis, mjölk o lite annat,
men när vi kom ut så kostade det 1500 ^^
det blev alltså lite mer än bara godis och mjölk. haha.
Ne lördagen var ganska myspys.
Fast seg ändå, alla gick o la sig vid elva, förutom jag då. Fast jag blev trött också.
Men då ringer Baso och prata med mig,
haha han va rätt knas, jag trodde han va full först :O hah.

Idag har vart den tråkigaste dagen, Fan vi satt bara inne.
Jag och Anne va helt sjuka satt i vardagsrummet
i varsin soffa och skrev med varandra på msn, och skicka blinkningar,
sen skojade hon med Fredrik på msn,
hon skratta så mycket så hon höll på o börja gråta. samma här,
han va så trög hon skrev typ
"Så du och Janette ska träna om några veckor" .. haha
han bara " hahah, vadå träna, hon tränar ju knappast"
haha Anne bara : men alltså träna, du vet ;)
" haha han fatta fortfarande inte ^^
Hon menar ju liksom ja urfa (som Kalsongmorsan säger) :P HAHA.

Idag kommer Andra Avenyn, :D jag bara älskar den!
egentligen fattar jag inte varför? men den är massa bra iaf.
Och efter det ska jag kolla sista avsnittet av One Tree Hill S1.
Sen börja med sesong 2 :) Lukas är så jävla fin <3
eller Chad Michael om han heter IRL.

Imorgon då fyller världens bästa skitunge 4 hela år.
Min älskade lillebror blir stor pojke.
Vill inte inse att han inte längre är någon liten bebis,
vill att han alltid ska va så liten.
Han är bland det bästa som hänt mig, Jonathan jag älskar dig ! <3

Jag hoppas Emelie får rolig post i morgon, tycker hon har väntat nog länge!

Fredrik, förlåt för att jag vart lite konstigt i helgen.
Har tänkt så mycket, vart orolig och allt det där knas.
Jag saknar din röst baby. i helgen ha vi knappt pratat i telefon.
och när vi väl har gjort de så har det vart mellan 1-5 minuter. :(
Jag älskar dig grymt mycket Fredrik ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0