Fix med rummet.

Idag har jag fixat i mitt rum, jag och mammi bar ner ett stort skrivbord till mitt rum, och fyfan va de va jobbigt! Våran trappa är typ krokig, så det var ett helvete, tog säkert 20 minuter. Och min rygg mår så jävla bra efter det där. Men nu är allt på plats i alla fall, och Jonathan är nog glad .. för han fick större plats i sitt rum.. och min tv :O

Fast jag kollar aldrig på tv i mitt rum, för har ingen box. Så det är mest dvd.. fast de kollar jag aldrig heller från tv. Och eftersom det bara är Jonathan som kollar på film från min tv, så kunde han lika gärna få den.

Snart ska jag till Malin =D wiie, ska bli kul. Tyvärr kan jag inte ta kort :( Eftersom jag inte har någon laddare till min kamera, och den är goode DÖD.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0