Det är en ny dag imorgon!

Och tur är väl det. För min dag har inte vart speciellt bra, helt seriöst så förstördes min dag då jag såg det där projektet vi ska göra i Media nu fram till Sportlovet. Jag har gått omkring hela dagen & funderar på hur fan jag ska lyckad med allt, och haft panik för det. Men nu kom jag på, om jag bara går på lektionerna ... då finns ju lärarna där som hjälper. Som jag klarat allt annat i media, hur jobbigt det än vart.. och hur många damp ryck jag än fått.. så har jag ändå lyckats, även om resultaten alltid inte vart det snyggaste xD och vi har ju 4 veckor på oss.

Men jag känner att det är sån press, för att det är så mycket annat som ska bli klart också. Jag har prov i Matte A om 1,5 vecka... och sen projekt arbetet som går så där ska vara klart vecka .7. Ge mig kraften att orka!

Men nu är jag bara jävligt gnällig och trött så jag tänker släcka lampan för i kväll och säga god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0