Halsen är ovän med mig!

För mindre än tre veckor sen, när jag åkte hem från Fredrik hade jag ont i halsen. Och nu kommer det tillbaka, fast den här gången känns det typ dubbelt så mycket. Det gör as ont att svälja, så har inte fått i mig mycket mat idag. Halsens känns tjock som fan och slemmig.. mysigt! Älsklingen tipsade om någon bra medicin som han hade när han hade ont i halsen själv "Cocilliana-etyfin". Men man var nog tvungen att ha recept för det, jag käkar ju några halstabletter som heter
"Mucoangin", men jag tycker inte dom hjälper så mycket och speciellt inte länge..dom bedöver bara tungan åt helvete!

Åkte som sagt hem från skolan vid tolv idag, hade så jävla ont i halsen! Men det gjorde ingenting, för Caj hade inte vart där, så jag missade ingen hjälp. Åkte hem till mormor nästan direkt när jag kom hem, där blev man bjuden på nybakade riktigt GODA BULLAR! mums, min mormor är söt! :D

Och nu har Fredrik beställt biljett ner :D den 4:e åker han, men han ska först till Köping, och hälsa på sin mamma och syskon. Men jag kanske också åker dit då, om jag får. Skulle vara kul att träffa dom igen iaf. Och han fick en billig biljett tack vare mig;) dom hade ju kampanj för Prio medlemmar, men i förrgår när jag kollade så fanns det inga kvar, men så kollade jag idag, bara för att. Och fick världens chock.. DET FANNS! lyfte på luren snabbt som fan, ringde till honom och han beställde illa kvickt! Så då fick han betala sammanlagt 135 :- istället för 635 :-


Nu har mamma gjort god mat.. så JAG MÅSTE BARA ÄTA! hon provade något helt nytt, pannerad kycklingfilé med klyftpotatis ! Halsen får göra hur ont den vill.. men jag ska ha mammas mat!


Kommentarer
Postat av: Pygméhomie :D

lite skillnad på 135 och 653 :P

2009-01-21 @ 21:56:05
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0