Ingen mer som har något att frågA?

Ni var ju dåliga på frågor! Har bara fått av Elin aka Shorty än så länge. Men låter de va tills i kväll eller nått. FRÅGA! haha.


Idag är jag hemma jag orkade inte gå upp idag.. och jag hade inte slutar fören om en timme. Jag har hunnit med en låång sovmorgon till tolv, en lung frukost där jag till och med läste tidningen sist men inte minst slängt i en maskin tvätt. Snart ska jag ta å fixa i ordning mig lite, men kan ju fan inte platta håret utan att håret blir elektriskt.. jag hatar det! Det blev så efter att jag frägade håret i lördags, varför?
Undra vad jag ska hitta på idag, vara med Malin och Hanna kanske.. hoppas dom är hemma. För här tänker jag inte sitta. Men först ska jag skriva klart om Shakespears (stavning) eftersom vi skulle vara klara med det idag på historian.


Igår hann jag fixa den här ramen också :D fick den i julklapp!
´

1: Hanna&jag

2:Jag&Sabine

3:Jag&Malin

4:Mig&Fredrik

5:Mig&Fredrik


blev det inte fint? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0