Min Kväll!

Nu vet jag vad jag ska göra i kväll ! Underbart..  jag hade fått panik av att sitta hemma bara. Så jag ska upp till Malin och va med hon och Hanna. Ringde Malin innan och hon blev glad för jag sa att vi skulle tjocka oss idag, för jag va
på City innan och eftersom jag först trodde att jag skulle sitta hemma å glå på lets dance, så tänkte jag först bara köpa lite lösgodis. Men det slutade med lösgodis, Coca-cola och chpis dessutom Malins favo chips - Grill! Så hon blev glad. bara : Jaa biljard! haha :D kameran ska med iaf !

Nu har jag fått in många frågor iaf av tre pers! svaren kommer senare i kväll eller imorgon.

Ha en mysig/bra/rolig fredag kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0