Mycket att göra!

Jag vill bara ha lov. Jag har så mycket att göra känns det som, alltså i skolan. Mina betyg är inte dom bästa så jag vet inte ens om jag kommer att få något slut betyg! Det är något jag mår rätt dåligt av varje dag. Vill ju ta studenten!

Bara nu har jag -
Projektarbetet med Sabine som ska vara klart nästa vecka(raporten i April )
Projektsportdryck som ska vara klar om en vecka! och jag har massa kvar, men vi ska jobba med det imorgon.
Historia - såg att vi hade börjat med någonting där, när jag inte var i skolan i fredags.
Psykologi - En film som ska ses som jag också missa, och skrivas om.

Hmm, jag vet inte, Det kanske inte är så himla mycket ändå, jag slipper i alla fall båda projekten om 1,5 vecka! Vill verkligen ha mitt loov nu, vet att ni får höra det rätt ofta! hoppas det går fort har ju "bara" 7 skoldagar kvar, eftersom jag är ledig varje Tisdag!



Va glad jag blev när jag läste att min Pygméhomie ska ta studenten i år :D Wiiie!

Nu ringer Älsk så ska vara social mot honom, sen blir det korsord och sova.



Kommentarer
Postat av: Pygmèhomie

Pygmèhomies - Studenten 2009 :D

2009-01-28 @ 10:28:04
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0