UTRÅKAD I SINNE ...

Jag kommer från: Borås eller menas det land? isf Finland.
Jag heter: Janette
När fyller du år? 12 Oktober
Tycker du om någon just nu? Fredrik <3
Om sex månader: Har jag taagit stuuuuudenten! =)
Jag samlar på: Inget
Gröna eller röda äpplen: Gröna helt klart
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Malin oftast.
Gillar du golf? Nej, fast minigolf är kul
Vilken tid gick du upp idag? 06.40
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Har du sovit ensam inatt? ja...
Har du strumpor på dig nu? Ja, grön vit randiga haha
Hur svarar du i telefon? aa hallå,
Vad ska du göra ikväll? Duscha, tv sova
Vad ska du göra imorgon? ¨åka till farsan och fixa i lokalen innan festen på lörda :D
Var vill du bo när du blir stor? Göteborg, norrland eller Örebro =D
Är det okej att gråta? Jaa det är det.
När grät du senast? i söndags när jag åkte hem från älsk
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren!
Laddar du ner musik och film från internet? Ja
Skulle du göra om du vann en miljon? reeesa mm
Bär du glasögon eller linser? Ska ha nått av det igentligen, men orkar inte
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Ne
Har du piercing? Ne
Har du tatuering? Ne
Vill du gifta dig? vet inte
Vill du ha barn? Jaa det är klart !!  om det blir en flicka - Joline kanske, pojke - Liam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0