Film...

Ska snart dejta sängen, och se om jag kan somna..är faktiskt lite trött. Och nu är det rätt svalt i mitt rum när inte Fredriks dator står där inne längre, skönt! Men inte heller någon Fredrik.. men men, det är bara & gilla läget. Jag har ju nallen jag fick av honom iaf, inte för att det skulle kunna ersätta Fidde.

ringde honom( Fidde alltså)  nyss och de va jobbigt att prata med två i telefon, Rickard satt ju med ena hörluren och hörde allt jag sa ( fast jag inte viste de först, tänk om jag skulle sagt nått hemligt ^^) sen prata dom samtidigt så jag hörde knappt vad dom sa.

Va ute med Malin & Hanna innan också.. spela fotboll& rörde på fläsket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0