Solat & Shoppat!

Kom hem från Borås för ett tag sen, var där med moster & Peter. Först åkte vi till Sunhouse & solade 25 minuter, så jävla skönt att bara ligga & lyssna på musik och bli brun samtidigt;) Och nu syns det att jag fått färg, efter bara 2 gånger! Och vi ska gå 3 gånger till.. sen ska jag inte sola mer, förutom i den riktiga solen.

Efter det gick vi till Gina, och dom hade fortfarande 50 % på massa kläder. Hittade ett långt linne för 100 (riktigt pris) och ett par jeans shorts som var på rea & bara kosta 125 kr. Fast jag har ju presentkort så betala nada ;D har 180 kr kvar på det nu. Sen drog vi vidare till Knalleland, köpte hår & ögonbryns färg till mig och moster.



Nu ska jag hoppa i duschen & sen funderar jag på att scraapa lite. Lär blir tidigt idag, eftersom vi ska till Liseberg i morgon ( om det inte ösregnar!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0