Våran dag på Liseberg!

Blev rätt jävla blöt, det ösregnade vissa stunder. Men jag köpte sånt där sexigt regnskydd ;) fast det var jag inte ensam om. Annars var det riktigt kul, och jag blev som barn på nytt.

Den första vi åkte var så klart Lisebergsbanan, det är ju ett måste. jag har aldrig tyckt att den vart läskig.. förutom första backen upp.. jag är jävligt höjdrädd ( de vet dom som känner mig) och den första backen är sjukt långt upp i luften. Så jag våga inte ens titta när vi åkte upp, annars var det bara roligt :D

sen åkte vi massa annat, och morsan fick ju bara åka parishjulet för hon är gravid. Så hon tvinga med oss. och jag fick nästan panik där, fyfan det var det värsta jag vart med om.. mycket värre än BALDER.. bara för att de va så högt. Morsan filma när vi åkte, så slänger upp den här.

De sista jag åkte var Balder. Inte fan minns jag den som så hemsk, kommer ihåg att den åker upp sakta för backen & sen ner för ett stup som lutar 70 grader. Men fyfan jag skrek som en stycken gris & de kändes så jävla mycket i magen, så knappt rösten kom fram! men jag kan ändå inte låta bli att tycka att den va rolig - och alla som ska till Liseberg MÅSTE  åka den.. helt klart en upplevelse!

BILDER FRÅN VÅRAN DAG

FÖRSTA bilden jag fick på dom .. Min moster & Peter

PÅ väg till Liseberg - jag är som jag brukar ;)

Liseberg!

NU ÅKER VI! - jag som vinkar :P

Ta nån drink/öl så vi våga åka :P

Jag skulle aldrig åka kanonen!

Efter flumeride

Jukebox är sjukt kul :D

Morsan tvinga med oss på den här, och jag va nära på panik!!

Folk har lagt dit grejer på MJ:S hedersplats.

så här jävla snygga är vi xD - BALDER

Ja min frisyr va rätt förstörd & rösten va gode hes ;)

Kommentarer
Postat av: Baso

Haha du verkar haft det skoj iaf.

2009-07-12 @ 22:16:00
URL: http://baso.nu
Postat av: Emma

svar: Tack så mkt ! haha ni ser ut att ha haft en regnig dag på liseberg xD

2009-07-13 @ 12:02:10
URL: http://emmaludvigsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0