Olofsbo (Falkenberg) hela dagen!

Vi har vart i Falkenberg hela dagen! Och nu är jag rikigt jävla trött, ska ta en dusch & få bort all sand i håret, sen blir det sängen.

När vi kom fram vid elva nångång möttes vi av en JÄTTEGLAD Jonathan, han hade inte träffar oss sen i Måndags. Sen åkte vi alla in till stan & käka, men Juhas morsa hade redan bokat bord på Grand innan hon viste att jag & Fidde skulle med. Så jag och Fidde gick till någon pizzeria.. men en kebabtallrik satt inte fel det heller ;) .. Men vi fick vänta 40 minuter på att dom hade käkat klart.. drygt som fan. Vi gick omkring på stan så länge och jag som är så glömsk glömde & smörja in mig innan vi drog, och de brändes på mina axlar!  haha just det, 3 jävla ankor följde efter oss.. dom va äckliga.

Sen åkte vi tillbaks till deras stuga (Jonathans farmors), drack kaffe & sen gick vi ner till stranden. Det Blåste som fan, men det va bara skönt.. förutom att jag fick en hel del sand i ögonen. Jag badade till och med, och de va bara 17 grader i havet.


Slänger in lite bilder i nästa inlägg.

Kommentarer
Postat av: Liina

Ja jag följer din gumman, varit lite dålig på att kommentera bara. Tack desamma, hoppas du får en jätte trevlig helg ! <3

2009-06-26 @ 23:38:24
URL: http://liinadenfiina.blogg.se/
Postat av: Baso

Ankor som förföljer ? Låter farligt :D

2009-06-27 @ 09:53:08
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0