Brrr...

När jag vaknade vid tio över sex hade jag ingen stor lust att gå upp ur sängen, det var såå varmt och skönt under täcket. Även om inte Fredrik är här ;) Och när jag sätter fötterna mot goolvet, brrr fy vad kallt! Slängde på mig raggsockar, tjocktröja och mjukisar.. gick ut till köket å kolla hur kallt det var, inne 16 !! och ute -10 ... Brrr kallt!

Och så fick jag ryck på min plattång, den är ju halft sönder.. kom på att Fredrik hade ju gömt min andra som typ enligt honom höll på & blixtra å ha sig. Men jag testade den, och den funkade.. men jag vart ju hela tiden rädd för att jag skulle få stöt eller något.. men icket. Dumma pojkvän som gömde min plattång i somras, och köpte en yber kass!
Mammi ska köpa en ny plattång idag eller något, bra! :D

Nu ska jag dricka massa kaffe så jag blir varm, medans Juha ska ut och skrapa rutorna strax.. och sätta igång bilen för jag tänker inte sitta i en ISKALL bil ända till skolan, hell no.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0