Godmorgon!

Studiedag idag, betyder att jag är helt själv hemma och solen är här igen, kan det bli bättre? :) Nej, för vet ni hur skööönt det är att vara själv när det annars springer om kring 5 andra här jämt! det är såå tyst! ( hmm förutom min musik då xD )

Var nyss nere till dagiset och skulle hämta mitt apu papper. Och oj va rolig nyhet jag fick.. eller inte. Dom som jobbar där, deras chef hade sagt att jag skulle prova på nått annat.. eftersom hon trodde jag bara hade 2 veckor apu & har varit där två gånger tidigare, men jag har ju 5 och alltså apuar jag på andra ställen med. Ååå blir så irriterad, vad ska hon bry sig? hon jobbar ju inte ens på dagiset, hade fått vara där av dom som jobbar där.

Så då var det bara att börja om från början.. de är v 13 och v 17 ska vi ha APU... ! kanske kanske har en plats v 20 eller 21 hos Fidde.. men resten då. ska kolla med Seppo, om jag får vara där igen.

Ringde Freddieboy vid tolv, och jag trodde att jag skulle väcka honom,. men nejdå han var redan hos sin farmor! Inte likt honom att vara vaken då, och han hade vart vaken till halv 8 på morgonen!! hur i heeelvete kom han upp innan 12 igen? :S helt knas. jag skulle sovit till fyra eller nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0