JAG KAN!

Hur mycket kan du om din älskade?

Fullständigt namn:  Fredrik Lestander.. han skulle bli arg om jag skriver hans andra namn
Född: 2 Mars 1987
Bor: Arjeplog
Hus eller Lägenhet: Lägenhet
Syskon: Ida, Tina, Linda, Rickard och Josefin
Piercingar: Nej
Husdjur: nej
Har han/hon gjort något han/hon ångrar: han ångra nog ganska starkt att han körde med min moppe i fyllan xD
Intressen: Bilar! och dator?


Utseende..

Hårfärg: brunt
Lockigt eller rakt: rakt
Söt eller snygg: finaste!
Klädstil: mjukisbralla, eller jeans + t-shirt.
Använder han/hon smink: Nej! tack å lov
Hur beskriver du hans/hennes utseende med ett ord: finaste
Skostorlek: 45


Vänner ..

Har han/hon många vänner: Jorå det har han.
Ställer du upp för honom/henne: alltid <3
Skulle han/hon ställa upp för dig: Jag hoppas det.
Var träffades ni: IRL - Jörn tågstation första gången xD
Gillar du honom/henne: Jag ÄLSKAR honom!
Skulle han/hon klara sig utan dig: det verkar ju inte så, eftersom vi blivit tillsammans 2 ggr efter att han gjort slut.
Har han/hon gjort något fint för sina vänner: det har han säkert.


Party


Dricker han/hon: ja.
Har du sett han/hon berusad: hahah jaa
Röker han/hon: ibland, han är stor snusare
Har du sett honom/henne hög?: nej
Tar han/hon droger: Nej
Har han/hon gjort fyllemisstag: åkte fast med min moppe xD
Har han/hon gjort något riktigt konstigt på fyllan: Det har han säkert

Kärlek


Är han/hon kär: det hoppas jag :O
Har hon/han pojkvän/flickvän: Ja :)
Om ja, som heter: Janette Flygare
Haft sex utomhus: inte med mig iaf xD resten vill jag inte veta
Vilka ställningar har han/hon använt: det du
Skulle han/hon kunna krama dig: gör han varje dag(när vi är med varandra)
Skulle han/hon kunna kyssa dig: Ja, fast får oftast pussar.(när vi är med varandra)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0