Tre saker

3 saker du kanske inte visste om mig...


Tre jobb jag haft i mitt liv.

1 Ingenstans

2. ingenstans

3.  ingenstans.

Tre platser där jag har bott: 

1. Finland

2. Borås

3. Nitta blää!

 
 

Tre serier jag gillar att se på TV:

1.  Andra Avenyn

2.  One tree hill

3.  Prison Break


Tre favoriträtter:


1. Chickenchillada

2. Potatisgratäng med Fläskfilé

3. Grillat, på sommaren


Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:


1 : Hos Fredrik  
2: Varmt land

3.  -


Tre personer som jag tror kommer att svara på detta mail snabbast:


1.  vet inte

2.  -

3.   - 


Tre ställen jag besökt idag


1.  Badrummet xD

2.  Köket xD

3.  mitt rum xD


Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Tack för alla fina kommentarer jag får av dig! *KRAM*

2009-03-10 @ 00:17:44
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0