Hitta gamla bilder på minneskort!

Hade lite och göra nyss, hittade ett minneskort och kollade igenom det. Hittade ALLA bilder från Bulgarien 07, haha gud så jag såg ut.. liten och fräkning som fan (fortfarande lika fräkning på sommaren men ändå) och sen ALLA bilder från sommaren 07 hos Fredrik... och lite andra mobbade bilder, på bland annat mig och Malin.

Bjuder väl på några nu :

Från Landvetter - Göteborg    till Burgas- Bulgarien ! 07

Se vad solen gjorde med oss xD HAHAHA - Sunny Beach Bulgarien 07


Där bodde vi... :D fick svindel när jag stog där. mormor & Seppo som bodde på 2a våningen mitt emot oss typ och vi vinkade ofta till dom haha :P Se så jäävla fräknig jag är xD Varning för att trycka upp till stor bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0