UTMANAD!

Utmaning !

Jag har blivit utmanad utav http://jaannicaaa.blogg.se/ , utnamingen fungerade såhära ;
- Gå in i mappen med dina bilder
- Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
- Publicera bilden på bloggen och skriv något om den
- Utmana sex andra personer och glöm inte att tala om det för dem!

Det här är MALIN, SLITEN SOM EN ANKA!  och så här blir slutresultatet när JANETTISEN är ensam hemma i två veckor. Då det blev en hel del småsupande & avslut med en dunder fest för Bine som fyllde 18 & Jim som fyllde 23.
Fast jag var ensam så var det fullt hus;) jag, Fredrik, Malin, Jim, Hanna, Sabine & Sofie ;D

JAG Orkar inte utmana.. så alla om vill varsegod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0