Bloggtorka!

Har inte bloggar på flera dagar, ingen lust eller ork.


Studenten närmar sig, jag börjar få lite smått panik. Har inte köpt något att ha på mig, men såg en fin klänning i Knalleland i helgen.  Har lite grejer kvar att göra i skolan bl.a. matten, och det är bara 4 veckor kvar.  Men det löser sig... som allt annat.


 I helgen var jag hos farsan. I fredags börja Anne med mat som inte skulle va klart fören på Söndagen ;) yeah, ni läste rätt.


På lördagen gick jag upp före fan själv, vid åtta. För Janina skulle spela fotboll, det var någon cup "Bra kompis".. tror det var mot mobbning & sånt. Det var riktigt roligt att kolla på dem, lagen var ju både tjejer & killar och dom var jätte duktiga J Dem vann första matchen med 3 - 0!

Janina kommer bli värsta fotbolls bruden ;)

Tog massa kort och filmade med mobilen, men jag hittar inte kabeln. Så får vänta tills Fredrik kommer hit.


På kvällen var vi hos Minna & Jasko och dom bjöd på tacos, gött som fan. Vi glodde på Euro vision Song Contest. Norge vann, och han var ju faktiskt bra.


Och igår fick vi äta maten som Anne börja med i Fredags ;). Rostbiff, bakpotatis & sallad.. så jävla gött vare.

Nu har jag iaf skrivit lite ;)


ciao


Kommentarer
Postat av: JessiCa

"Och igår fick vi äta maten som Anne börja med i Söndags ;)."

"började med i söndags"

Började hon inte med den på fredagen, haha jag blev lite snurrig där hehe =P

2009-05-18 @ 14:13:07
URL: http://fuckerfuck.blogg.se/
Postat av: eme

Jag har inte heller köpt någonting att ha på mig.. börjar kännas en aning stressigt. weeei vi ska ta studenten :D

2009-05-18 @ 14:27:33
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0