FINT VÄDER!

god morgon, fick lite sovmorgon idag.. typ 1,5 timme så vaknade vid sju. Ska enbart in till skolan så här tidigt för att lämna in min dator, annars hade jag haft sovmorgon. Men jag & Fidde ska ju till Köping imorgon, och datorerna skulle lämnats in på Måndags 12,15 och då är jag inte hemma.

En annan ligger och snarkar under ett varmt täcke, men det rör inte mig i ryggen ;) det är fint väder idag, och endast 2 veckor kvar til STUUUUUDENTEN! Nu längtat jag, eftersom jag vet att jag kommer få slutbetyg.. :)


Bilder kommer, men kan dröja eftersom jag inte kommer ha någon dator, och dom här hemma inte är så villiga på att låna ut sina.


Jag älskar dig <3 även om u är lite handikappad just nu ;)


Kommentarer
Postat av: madde

grattis på namsdagen.ses imorrn.ha en bra kväll

2009-05-29 @ 14:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0