Janina gästbloggar ! =)

Hej det är Janina, Janettes lillasyster. Det är kul att gäst blogga tycket jag. Tycker ni det?

Jag har spelat fotboll idag det var på morgonen så jag var tvungen att gå upp tidigt kl:07.15.

Det var bra kompis fotboll. Det var jätte kul vi vann en match med 3-0 sen så förlorade vi nästa match med 0-2 sen blev det 0-0 och nästa blev också 0-0.Så  vi kom tyvärr inte vidare. Vi spelade killar och tjejer. Nu ska vi gå ut med Tikila vi ska kasta boll till henne. Sen ska vi till Minna för hon ska bjuda på tacos och sen ska vi kolla på Eurovison songkontest .

Inträdet är att man måste ha duschat  om att man har myskläder mamma och pappa köpte friterade bananer till mig det ska bli gott att äta dem.





Mvh:janina


Kommentarer
Postat av: eme

lilla fotbollstjejen :D

2009-05-17 @ 21:02:22
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0