En uppdatering kanske

Nu är det väl dags för en uppdatering ;)

Idag hade jag möte med coachen på medborgarskolan, vi kom fram till att jag skulle sök på olika cafér tills på Tisdag. Det känns lite halv jobbigt, men det ska nog gå bra!

Sen har jag inte gjort så mycket mer idag, men vem har lust till någonting när det är sånt här jävla pissväder! Det har bara spöregnat idag,  så mycket att jag hade rena jävla havet i skorna :O Seriöst, jag blir trött, irriterad och deprimerad av det här jävla regnet, ge oss lite sol i regniga Borås?!

Att jag saknar Fredrik gör inte saken bättre, jag orkar inte :( men måste väl gilla läget. Jag vet ju att jag kommer va så jävla glad den dagen han står i dörren!

det har tagit en bra stund att skriva det här inlägget, William låg här innan.. så kunde bara skriva med en hand.
och han är ju bara för söt, blir massa glad när jag sjunger för honom med min inte allt för ljuvliga sångröst ;)

GLÖM DINA BEKYMMER IMORGON KOMMER NYA







Kommentarer
Postat av: janina

Sv: Det var ju minsann på tiden ;)

När ska du träffa Fredrik igen då?

2009-11-26 @ 06:44:20
URL: http://dennajanina.blogg.se/
Postat av: Baso

Det regnar jämt i borås :D

2009-11-29 @ 09:57:07
URL: http://Http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0