hur svårt kan det vara, Janette!

Nu har jag äntligen efter 1,5 månad utan pengar på mobilen.. fyllt på den, känner mig hel igen ;)

Har också vart på banken och fixat internetbank,telefonbank och nytt kort eftersom det försvann spårlöst. Det som jag inte har gjort idag, är att ta tag i jobbsökandet på riktigt.. hur svårt kan det vara att lyfta på luren och ringa till olika cafén i Borås/Uhamn, det värsta som kan hända är att jag får ett nej.

ASFSDJFH DKG  jag hatar att prata i telefon med okända folk ;) men imorgon.. eller onsdag ska jag ta tag i det.

Kommentarer
Postat av: janina

Det tycker jag absolut att du ska göra. Den är jätte bra. :)

2009-11-23 @ 21:53:42
URL: http://dennajanina.blogg.se/
Postat av: janina

Jag har varit utan gratis sms i en vecka nu, suger att man måste vara så sparsam med pengarna då -.-

Men, tycker du inte att det är dags att uppdatera bloggen kanske? ;)

2009-11-25 @ 19:45:09
URL: http://dennajanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0