Emelie aka pygméhomie

Vilken överraskning jag fick när jag gick in på bloggen! :D Nedanstående inlägg är alltså skrivet av Emelie the one and only pygméhomie det är hon som gjort designen också :D

Som hon säger, så har vi inte träffats (än). Men har snacka på msn i flera år, tror det är 3? Men det känns som att vi känner varandra redan. Henne har jag delar många skratt med han jag lova, hon har liksom samma humor och är sjukt rolig! och vi är i ungefär samma höjd ( jag är väl 3 cm längre).. därav "pygméhomies". En dag kommer jag till strängnäs då jävlar ;)


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Vad roligt! Jag har fått en blogg-väninna (Gun) som JAG hemskt gärna vill träffa. :D

2009-10-22 @ 16:04:47
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Ronja

sv: jaa, kanske liite! :)

vi fick ut ett förhör som vi hade haft och jag fick ett poäng bort från fullt :D

2009-10-22 @ 17:10:19
URL: http://rronjaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0