Träffat söt Hebbe

Tjennis! Jag har har inte hunnit skriva i helgen, eller ja.. har vart bakis eller full haha. Men skriver om helgen senare, när Fredrik orkar lägga in bilder från mobilen.

Idag har Annika, Per & Helmer vart här i Arjeplog, för Fredrik skulle byta till vinterdäck på deras bil. Helmer va glad idag, till skillnad från sist jag träffa honom.. men då var han nog bara trött. Fick hålla honom direkt, och inte var han blyg heller :D sen busa lite på golvet.. han har så himla sött leende! Gissa om jag fick bebissjuka... men vi får ju en  bebis hemma om en månad.


Sen va vi upp till Sandra & Ebba en snabbis, Helmer vart ju trött. Och Ebba är ju bara för söt alltså, isblå ögon och blont hår.. så himla lik Christian (Fiddes kusin)

Ebba bara 2 veckor gammal, och snart fyller hon 1 år!


Har nyss vräkt i mig kyckling & potatissallad... fyfan va underbart gott det var ska jag ta & tala om för er ;)

Kommentarer
Postat av: janina

Nej jag har faktiskt inte en enda :)

2009-10-05 @ 20:37:44
URL: http://dennajanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0