Janina gästbloggar

hello allihopa så ni vet så är det super kul att ha en storasyster som har en plogg (plogg=blogg så ni vet)för du får man gästblogga exakt när man vill, och det är bra.Men igår så var jag i Ullared och jag fick köpa 2 bratz så ni vet så kan jag vissa er hur dem ser ut,men de är super fina nu har jag 22 eller 21 eller 20 bratz.Så ni vet så har jag TYP fått ett nytt rum, men det är mitt gamla rum men vi har gjort om det. så jag har en  bäddsoffa och nu är min lilla  plastma:TV uppe på väggen och så mycket mer. men jag kan ta kort på mina bratz så jag kan sätta in dom på Janettes plogg

Men jag kan visa videoklick på mig och janette när vi SJUNGER singstar.....!!!!! high school musical låtar, så jag vann över janette hela tiden.
Och så ni vet så har jag massa med tillbehör till min bratz men jag hoppas ni tycker dom är fina.

Nu ska jag ta lite bilder.Förra Fredan så var jag på rockparty men ajla alltså min kompis och det var super kul och jag kan sätta in blider från det okej.När vi var i Ullared alltså gekås så köpte jag en super fin ring och jag kan ta kort på den och lägga in den













Kommentarer
Postat av: eme

Kompiiiiiiiis! Åk till Ullared så du kan shoppa åt mig :D

2009-09-21 @ 04:58:47
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0