PÅSKHELGEN..

Bättre sent än aldrig.. inte sant? ;)

I Onsdags ( 31/3) morse började bilfärden mot Arvidsjaur från Göteborg, det gick väldigt fort ;) på 13 timmar var vi framme.. och Fidde va där och mötte upp mig. På kvällen sen gick vi till Ivar & Co, där även hans bror & tjej var.. roligt att träffa nytt folk också! Och jag fick reda på en sak, en överraskning kan man väll säga.. men det är hemligt än.

 

På torsdagen vaknade jag först med världens huvudvärk.. det var det värsta jag vart med om på länge! Och jag förstår inte vart den kom ifrån, drack bara 3 öl kvällen innan, men kanske var för att jag hade sovit så lite och åkt bil så länge? Ähh vet inte.  På kvällen var vi hos Ivar & Co, och då var de ännu mer nytt folk där..  roliga Skellefte bor, vi drack & surra.

 

På lååångfredagen kom Tina, och även Ida&Sara kika förbi. Jag, Fidde & Tina drog till Rapatjärn och grilla korv, fasen så gott ! Och mitt i allt kom en grå mini buss med skumt folk.. dom stog där i säkert 10 minuter och bara tog kort.. så jag fota tillbaks ;) vi skoja om att det kanske var tidningen så vart så glada&förvånade över att ungdommar är ute i naturen  och skulle fota bevis hahaha ;)

På kvällen drog vi till Ivar & co igen, och dom hade gjort en eldstad med sittplatser runt.. det va riktigt häärligt.. Så där satt vi på renskinn och drack och plötsligt börja Ivar & Thomas sjunga Gullefjun låten ;) underhållande.. har ett filmklipp på det.

På lördan va vi & hälsa på hos Fiddes kusin Chrille, Sandra & deras Ebba. Va hon hade blivit stor, och hon är bara sten cool.. stog och dansa & det va riktigt roliga moves hon hade ;) även det filmade jag, men just då dansade hon inte så mkt.. då va telefonen mer intressant ;)

 

På kvällen drog vi en sväng till Harrys med Robin & Larissa, men hann inte vara där mer än kanske en kvart.. innan Fredrik somna vid bordet, och då var det lika bra att åka hem..  när vi väl kom hem så somna han på toan också..!! jaja, han är inte Fredrik Lestander för inget ;)

Sen gjorde vi inte så mycket mer, hälsa på hos folk, åkte bil och söp !

Just det ... helgens händelse kanske.. vi ville ha tacos, men det fanns inte köttfärs att köpa varken på Ica eller Konsum! :O


Kommentarer
Postat av: eme

jag vill veta hemlighet :D :D

2010-04-12 @ 09:59:34
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0