WOW, JAG LEVER!

Jag är HEMMA! har nog aldrig i hela mitt liv vart så glad över att få komma hem. Och aldrig i hela mitt liv har jag vart lika rädd när jag åkt med i en bil. Vad är det egentligen med killar & sladda?! visst det är kul när det är lagom. Men idag va det fan över gränsen. Va ute och åkte med Fidde & Kim.. och Timo, Jim och Jim åkte i en bil.

när vi skulle hem tog vi gamla vägen (R40), och där var det halt som fan och en jävla massa snö (eftersom ingen typ kör där längre). Och jag lovar, jag skreeek & och va livrädd! det var nog sista gången jag åker med Fredrik om han kör så där, fast det lär han kanske inte göra mer när jag är med.. jag vet att han bara ville leka lite, det är roligt.. till en viss gräns.

Nu blir det sova!

Kommentarer
Postat av: Baso

Haha lär inte dröja innan han får klippa sitt kort :P

2010-01-06 @ 14:23:41
URL: http://www.baso.nu
Postat av: eme

Jag hade blivit galen, men inte så konstigt :S



Trodde ju också att "det var ju inte så farligt, det händer alla andra men inte mig" men så va de juh inte... iofs körde vi juh 180 men ändå..



HATAR sånt :S

2010-01-07 @ 05:15:10
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0