Roadtrip till Norge osv

Bra uppdatering, men har inte haft lust ;) 

Imorgon åker vi ( + Macke & kanske Tina) neråt i landet! Är så less en viss person hemma hos Fidde. Vi ska ner till Köping/Västerås till Fredriks mamma.. bland annat för att det är Power meet i veckan och också för den där personen.. Slipper ju åka tåg också ;)

Och jag lyckas då fan med det mesta alltså ;) idag skulle Fredrik fixa en bil.. och jag råka somna i bilen, takluckan va öppen när jag vakna hade jag bränt ansiktet SMART ASS! jag i ett nötskal ;)




I Fredags åkte vi över till Norge med Ida & Tina. Fredrik dumpa oss i stan medans han skulle på arbetsintervjun + banken. Vi gick igenom 2 köpcenter på en halvtimme.. så det var ju mindre kul.Efter ett tag när vi va less  tänkte vi ringa Fredrik.. då kom vi på att varken Ida eller Tina hade Fredriks norka nummer,( han råka knäcka mitt sim kort!) BRA FREDRIK! Men vips så stog vi framför en bank, och lyckligt vis så var det just den banken Fredrik skulle in på ;)

jag va tvungen att ta denna bild, ifall det skulle bli den sista.. där han stog va de ett stup rakt ner!

Ville inte direkt att någon av oss skulle hamna där nere!

här va jag kraftigt livrädd! Tina står och håller mig i handen ^^

Vid banken ;) från vänster - Tina sitter & väntar, Ida höjer upp stämningen & jag har tappat bort Fidde ;)

trötta efter all bilåkande.. men bara halvvägs!

Men det va faktiskt ganska roligt med en roadtrip när Ida & Tina var med.. slapp Arjeplog för en dag också ;)

Sen resten av helgen har vi vart med Christian, Sandra & Bebban :) Spelade bland annat ett rolig spel "Lika par leka bäst" de går ut på att man spelar par mot par och stället frågor till varandra och om både två svarar samma så får man gå vidare, jag och Fidde vann iaf en gång mot Chrille & Sandra. Men de är ju ändå kul att man inte vet allt om varandra än helller när vi ändå vart tillsammans i 3,5 år.

rekommenderar! de är ju ett spel för par då..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0