Härliga sommar!

Fan vilket härligt väder vi har idag också! :) Har legat ute i solen hela dagen med Jonathan och William ( ja, han var ordentligt insmörjad med solskyddsfaktor och hade hatt på sig, och satt inte hela tiden i solen!.. Ingen kan klaga ;) samtdigt tvättade jag, packa vad är det? ;) gör det seeen.. känner ni igen det där?

Imorgon åker jag ju till Fredrik, och det lär bli en anning stressigt innan! handla på morgonen, och säkert packa.. även om jag försöker intala mig själv att jag gör det idag ;) sen ska jag hinna gå upp till Hanna på fika för att hon fyller 18.. men sina vänner hinner man alltid med.

Nu ... solen & Twiligt, hm just det packa..- äh jag gör det seeen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0