Bara för att uppdatera er om att jag lever.

SENASTE:
Telefonsamtalet: Fredrik
SMS: Malin aka Aktiva vulkanen
Sång du lyssnade på: Waka Waka som kom på radion
Gången du grät: hm.. det minns jag inte ens


HAR DU NÅGONSIN:
Har någon varit otrogen mot dig: nope, vad jag vet iaf.
Varit kär?: det är jag.
Förlorat någon speciell person: nope,
Varit deprimerad: deppig har man ju vart många gånger
Varit så trött att du somnat sittandes: haha japps! på tåget tex, nu har jag nästan alltid liggvagn.
I ÅR HAR DU:
Fått ditt hjärta krossat: Nej ! :D
Skrattat så att du har börjat gråta: haha Ja!
Träffat någon som förändrat ditt liv: nej
Insett vilka som är dina äkta vänner: De visste jag sen innan,


BLANDAT:
Vad gjorde du under din förra födelsedag: åt tårta ;)
Vilken tid vaknade du idag: 10.20
Vad gjorde du igår runt midnatt: kollade på efterlyst, Ja Jag såg det på webbtv efter sändning.
Någonting som du längtar till: Att träffa Fredrik <3 saknar!
Senaste gången du träffade din pappa: i helgen
Vad lyssnar du på just nu: musik
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: faktiskt ja!
Vad gör dig irriterad just nu: ingenting just nu faktiskt
Singel/upptagen: Upptagen sen 4 år tillbaks

DIN FÖRSTA:

Bästa vän: - Caroline Lindroos
Sporten du spelade: Pingis
Husdjur: vet inte, katt kanske?
Vaccination du minns: svininfluensa
Alkohol du drack: Öl
Vill du ha barn: Självklart!
Vill du gifta dig: nej,

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögonen
Kramar eller pussar: båda!
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: romantisk
Snygg mage eller snygga armar: SNYGG PERSONLIGHET!
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar
Känslig eller inte: en blandning av båda
Ragg eller förhållande: förhållande

Tappat glasögon eller linser: använder inte nått sånt, fast jag borde
Krossat någons hjärta: Jo, men det var ju inte vad jag ville.
Har du blivit arresterad: nej :)
Dissat någon: mmmhhm
Gillat din killkompis (mer än som vän): Ahh

TROR DU PÅ:
Dig själv: Japp
Mirakel: Jo!

Kärlek vid första ögonkastet: Jopp,
Himlen: -
Att kyssas på första dejten: japp

SVARA ÄRLIGT,:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: MEN NEJ!
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Jodå, älskar man någon varför vara otrogen? gör slut om du känner behovet av att vara otrogen.


Kommentarer
Postat av: Spiderchick

kul lista, får man snotta? :-)

2010-11-21 @ 22:31:22
URL: http://spiderchick.nu
Postat av: janina

Åh söta du tack så hemskt, vad glad jag blir :)

2010-11-22 @ 13:55:37
URL: http://dennajanina.blogg.se/
Postat av: janina

sv: Gud vad trist, så har det blivit för mig en gång också. Dock så klipper jag mig hos samma frisör varje gång nu och har gjort sedan 6:an så jag vet ju att hon kan klippa den där frisyren om jag skulle vilja ha den igen! :)

2010-11-23 @ 06:39:26
URL: http://dennajanina.blogg.se/
Postat av: Baso

svar: Jorå, gick ner utan problem!

2010-11-25 @ 11:14:46
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0