Dag 08 – Ett minne

STUDENTEN, 12/6  2009
jag hade en helt perfekt student. Jag gick upp fem den morgonen för att jag inte kunde sova, öppnade en smirrnoff kl 6! och vid åtta tiden va hela klassen hos Annie på champangefrukost.

Sen samlatdes alla studenter i skolan, vi käka ännu mer frulle och kolla på olika filmer/bilder som gjorts/tagits under dom tre åren. Och mitt i allt gick mina strumpbyxor sönder! räddaren i nöden va Carro.. hon va smart nog att ta med sig ett extra par! ;) inte nog med det.. när vi skulle fika så råkade Bine hälla kaffe över mig, panik! men fick bort det mesta puuh! och även om det inte hade gått att få bort, så skulle det inte få förstöra min student.



och sen vid tolv sprang vi ut.. de va helt galet, vilken känsla!!


Jag hade sjukt roligt, flaket var det bästa! En dag jag sent kommer glömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0