Mitt 2010 Januari - Maj.

Januari:
Det var mycket festande, Sofie fyllde år. Gjorde jag annat än att festa under Januari? hmm..
och just det, kollade på en del fotbollscuper när Janina spela, och kom 2:a i cupen.



Febuari :
Fredrik bilade ner till mig, och vi hade sjuuuukt mycket snö!

hahaha den där jävla skrutt bilen, tur att den är död nu ;)

Mars:
Älsk fyllde 23 år, Jag & Anne + några till var på Citypraktiken & bubbla, basta & bÄrsa ;P Och William blir döpt.



och jag hade Olinda läppar för en dag ;) någon allergisk reaktion.

April:
!Bilade upp till Fredrik med moster & hennes dåvarande sambo på 13 timmar!! Göteborg - Arvidsjaur.. Jim Sill fick körkort, och Jonathan fyllde 6 år. Jag hade tandvärk utav bara helvete, jag minns det så väl.. fyfan.




och medans det var massa snö hos Fredrik, hade vi 27 grader i solen hemma!

Maj:
Jag börja plugga Matte A på distans, och åkte upp till Fredrik. Han fick jobb i Mo i Rana i Norge. Haliima Föddes, Linda blev mamma & Fredrik morbror. William blev ett halv år och lärde sig krypa.




Och värmen börja komma så det blev många skogsrundor MED öl! ;)


tar andra halvåret sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0