alone, påskhelgen osv.

Då var jag alone again, Fredrik åkte nyss hemåt.. fun, not.


hoppas skroten håller ända hem med full lastad bil, han ska hämta upp sin syster,hennes kille och deras kid också.

uppdateringen har ju vart sämst men vi har mest vart i gingri på veckodagarna & druckit kaffe när jag kommit hem.

lagom till påskhelgen blev jag vrålsjuk, men inte fan kunde jag sitta inne när det var sommar ute.Påskhelgen började med att Fidde agerade fyllechaffis åt Malin&Joni, på lååångfredagen åkte vi hem till dom, satt vid vattnet, njöt av solen & käka glass - årets första mjukglass!, grilla på deras balkong och kvällen avslutades med lite vin ( för att kurera sig mot vrålförkylningen! ;)

påskafton var vi hos farsan och käkade lite, och någon blev visst så full så hon inte minns något efter drinken ^^ och somnade innan elva. Men hon va fan uppe kl 7 på morgonen också, bra gjort ;) 

Söndagen blev en slappar dag i gingri. och måndagen det samma - sista lediga dagen intogs massa sol!

nu ska jag städa efter min norrlänska pöjk, som lämnat snusdosor efter sig ^^

Kommentarer
Postat av: Eme

haha han lämnar alltid snusdosor efter sig :P knas spenat :D

2011-05-02 @ 18:35:27
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: Janina

sv: Tack snälla Janette! :))

2011-05-07 @ 09:17:09
URL: http://dennajanina.blogg.se/
Postat av: JessiCa

Hahaha ja, det gör jag också nu sådär i efterhand, och jag dog i princip nyss när jag läste igenom inlägget igen haha!



Som jag ofta skriver i min blogg... "Jag och mitt jääävla oflyt" haha!

2011-05-08 @ 22:58:19
URL: http://stroonger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0