Awsome day!

Idag har verkligen vart en helt galet bra dag, varför? jag åkte in till Ulricehamn & träffade Malin, Hanna & Sofie ( och Hannas lilla Tjorven! så jäkla gullig hund!). Var ett bra tag sen sist.. när jag åkte "hem" efter några timmar kände jag mig glad i hela själen, att så lite kan göra att man bara känner LYCKA! världens bästa vänner.

Malin med lilla Tjorven :D

Våran kock Hanna fixar tacos ;)

Sofie & Malin fixar ...

Helgen har också vart rolig :) blev en hel del skratt, bastu, cider & shoppande! :)



Lillasyster Janina <3<3

Imorgon åker jag in till Borås & säger hejdå till Janina, Anne & farsan för den här gången.. och på Onsdag åker jag hem till Fidde.


Kommentarer
Postat av: Janina

Sv: Min favorit är nog apelsin, den borde du också prova :)

2012-04-18 @ 00:31:06
URL: http://dennajanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0