hemgång

Då var det dags att åka hem till Fidde igen då, har haft nästan 2 helt awsome veckor här. Träffat mina bästa vänner,  kafferep.. nostalgi på hög nivå när alla va samlade igen! Shoppat, skrattat & haft semester från min sambo HAHA! ( ja, det var nog behövligt.. nu minns jag hur det var att sakna!)

En gammal bild från Nyår 2010? ah något nyår va det iaf ;)

Igår var jag hos farsan & sa hejdå till dom. Kunde ju vart Fredag så jag & Anne hade gjort om helgen ... hade så roligt, like always med Anne. och det var så klart kul att träffa Janina också, extra roligt med trippen till Göteborg som vi gjorde.. bara jag & hon, ska nog göras om nästa gång!

såg nu att Janina SNART är längre än mig ..!


gör som Janina brukar göra ;)
Pluskontot - imorgon får jag äntligen träffa träskallen där hemma igen ;) jag saknar honom, fast jag ibland inte vill göra annat än att slå ihjäl honom.. ;)

Minuskontot - att åka ifrån alla, Wills hade jag gärna tagit med mig!

Kommentarer
Postat av: Anne

"Borta bra men hemma bäst", men bästa är när när du är borta alltså "hemma" HÄR!

2012-04-18 @ 09:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0