Grillning ute i det fria

Måndag, en ny vecka, en vecka närmare sommaren... ELLER vänta? det ser inte ut så ute.. JÄVLA snö helvete försvinn.. duktig trött på det nu, för vad ser jag när jag drar upp persiennerna i mores? jo det snöar!
vi va ändå ute igår och grillade med Robin i det fina vädret.. :)
Ah just de.. William har lärt sig nya ord, tänk så mycket jag missar! pratade med han i lördags, och hörde morsan säga i bakrunden "säg till Janette att hon ska komma hem nu " då säger ungen - Hemma nu ( jag dog en smula då.. ) sen hade han lärt sig säga "apesiin" och ägg och de lät så kul så jag börja skratta & han börja as garva! de lät så roligt :P
inte så här liten längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0